پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

panisa

بای باب مم

1393/4/7 5:26
نویسنده : SEDIMAMAN
155 بازدید
اشتراک گذاری

الان درست یک هفته میشه با مم بای بای کردی برای همیشه دختر گلم وقتی بزرگ شدی میدونم منو درک میکنی چون دختری درضمن بخاطر این تصمیم مهم عین بقیه سرگوفت بهم نمیزنی ازز طرفی مامانت دچار فقر آهن وکم خونی شدیده دختر گلم تو هروز بزرگتر میشی و تقاضا برای شیر بیشتر میشه این از شیر پاکتی که جایگزین شیرخودم کردم متوجه شدم  که تو روزی چقدر ازمن تقاضای شیر میکردی منم نمی دونم تونستم جوابگوی نیازت باشم یا نه ولی بخدا قبول کن که دیگه بیشتر ا این نمی تونستم دختر گلم دیگه  بدنم خیلی ضعیف شده بود خلاصه بدون کمک هیچ کس حتی پدرت موفق شدم شمارو از شیر گیرم ممنونم که عین گل لطیف با احساس برخورد کردی دختر نازم تجربه من برای تو اینه که هرگز بچه تو از سینه هات نترسون لاک تلخ زدم شما خوشت نیامد درچه حدی بدی الهی بمیرم چسب زخم زدم روحیه ات داغون شد دیدی تصمیم گرفتم اصلا بهت نشون ندم و به مرور ازیادت بره الان هروقت میبینی میای نازش میکنی خیلی این روش بهتر بود حتی اگر وابستگی از بین نره ولی تو ین بقیه لجباز و بد خلق نشدی این روش توی یک مقاله پزشکی خوندم دخترم نه اینکه سخت نباشه سخت بود چه شبها بیدار بودم الان هم شبی چند بار بدار میشی و تقاضای اب یا شیر میکنی تا درب یخچال میریم و شیشه رو پر میکنم میایم تو جات می خوری می خوابی بدون اینکه پدرت یکبار بیداربشه خلاصه مادر بهر سختی آفریده شده خودم هم از بس سینه هام درد  میکنه به گفته همه تمام راهها رو امتحان کردم کاش قرص بود میخوردم خشک میشد

تک دختر قصر آرزوی دلم بزرگ شدنت مبارک

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به panisa می باشد