پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

panisa

خانه تکانی اسفند

1393/1/27 20:20
نویسنده : SEDIMAMAN
93 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ما ایرانی ها رسم داریم تو ماه اسفند خونه تکونی کنیم و سبزه بکاریم منم الن نزدیک به 7 سال هست این کار میکنم شما هم کم و بیش با شیطنت بهم کمک میکنی سخته ولی باید انجام بدم چون لازم داره

کمد اتاق خواب من و پدرت تمیز شده لباسهای اضافی و کهنه و کوچیک بزرگ دادم رفته گردگیری کردم پرده هارو شستم واتو زدم کف خونه رو پله هارو نردهارو همه رو تمیز کردم قفسه کتاب واتاق خوشگل شما رو عزیزمامان سرویس بهداشتی طبقه بالا و....تا سالن پایین که جمعه بابا کمک کرد رو مبلی کف سالن و آشپزخونه هم تموم شد اتاق خواب پایین هم همین جور کمد دیواری پایین هم رو تشک و بالشت و رو رخت خواب هم شستم و کشیدم وتمیز شد الان دو شب درگیر آشپزخونه هستم هنوز سرویس بهداشتی پایین راهرو و پارکینگ و شیشه هاو کلی دیگه مونده تاز برای خودمم خرید نکردم سبزهم نذاشتم خوبه حالا یک ماه جلوتر شروع کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به panisa می باشد