پانیساپانیسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

panisa

شانزده ماهگی

1392/9/20 13:51
نویسنده : SEDIMAMAN
137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیروز 15 ماهت تموم شد واردی 16 ماه شدی

هنوز دندونات کامل نشده خیلی مونده یعنی 4 تا و نصفی دندون داری

هنوز غذای  له میخور تقریبا باهاش حتماماست میخوری  چیزهای درشت میریزی بیرون از دهنت

آب تا خودم ندم نمیگی نمیدونم چرا

با قاشق و چنگال نمی تونی هنوز غذا بخوری همش بازی میکنی باغذات

حرف و کلمات هم  زیاد بلد نیستی فقط مامان و بابا آب هاپو اسب چی میگه و جیش

نمیدونم خیلی پیشرفتی ازت ندیدم خیلی نگرانتم

فلا همین تا بعدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
21 آذر 92 14:48
نگران نباش مامانش ! حالا بزرگ میشه ،خانوم میشه ،واست بلبل زبونی میکنه … انقدر که حظ کنی … یه خورده تمرین و حوصله خیلی جواب میده صدی جون البته نه همیشه ،وقتایی که خوب خوابیده و سیر هم هست و مشکلی نداره ! زهرا جون شاید بشه به جرات گفت که وجود بااینکه تو دنیای مجازیه اما خیلی موثر بوده داشتن یک دوست و یک خواهری چون شما برام خیلی با ارزشه از ته دل دوستت دارم حتی اگر.... از زمات بارداری تاافسردگی بعد زایمان و غیره فراموش نمیکنم که چقدر با حرفهای دلنشینت آرومم میکردی زهرا جون نه تنها یک دوست خوب بلکه یک مادر فهمیده هستی در هر صورت شما یک استوره و یک الگو هستی برام راستی به لطف شما رژیم گرفتم و باانرزی که از سر زنده بودنت گرفتم تونستم 7 کیلو لاغر بشم این تو اعتماد بنفس روحیه م خیلی موثر بود از زمانی که گفتی باشگاه میرم منم تو خونه ورزش میکنم بابت همه چیز ممنونم
آرام
23 آذر 92 22:50
صدیییی بچه ت رو با هیچ بچه ای مقایسه نکن ... ضمن اینکه تا ندیدی چیزی رو باور هم نکن درکل من خیلی چیزا خوندم و شنیدم و بعد که دیدم درکل چیز دیگه ای بود و توهمات گوینده یا نویسنده بچه ت نرماله ... بعضی بچه ها زود به حرف میفتن و غلط گفتاری زیاد دارن ... بعضیا دیرتر و درست تر ... ایراد رو بچه ت نذار هیچوقت و موفقیتهای کوچیکش رو بزرگ جلوه بده اونموقع تو هم مثل بقیه میشی دختر به این خانومی چی کم داره ؟ گله به خداااا همین که هست و سالمه شکر کن ... برعکس زهرا حتی فکر نمیکنم کار کردن زیاد هم موثر باشه ... نه که بی تاثیر هم باشه ولی بعضی ادما ذاتا کم حرفن خوب ... کاری نمیشه کرد
زهرا
24 آذر 92 1:22
خواهش ميكنم صدي جون ،اما من واقعا لايق اينهمه تعريف نيستم دوستم ! خيلي خوشحالم كه ميتونم براي يك دوست موثر باشم ! خوش به حالت ،٧ كيلو !؟ كاش منم ٧ كيلو كم كنم !!! زهراجون هستی که میگم خیلی بیشتر از اینهاست خانومی و عزیز راستی رژیم وحلقه و چرخونک من تردمیل و تن تاک ندارم شما می تونی ؤزیم بگیر بعد ببین چی با شرایط شما میشه ورزش میگم من وقتی پانیسا می خوابه ساعت 11 و 12 میرم حلقه میزنم ولی بازهم پهلو دارم نمیدونم چه جوری آبش کنم
سمیرامامان آوا
24 آذر 92 5:46
صدی جون منم خیلی وقتا آوا رو با بقیه بچه ها تو ذهنم مقایسه میکنم(ناخودآگاه البته )فکر کنم خصلت همه مادراست منتها اصلا نمیذارم فکر منفی سراغم بیاد چون حتی دوقلوها پیشرفتشون یکسان نیست من دیدم که میگم .بقول زهرا بیشتر با گل سفیدمون تمرین کن شما که وقتشم خداروشکر داری آخه از بس این اطرافیان چرت و پرت میگن عین این جاری حسودم
سمیرامامان آوا
25 آذر 92 12:25
جاری رو بیخیال خودتو عشقه خانمی معذرت میخوام ولی من اصلا جاریمو حساب نمیارم چه برسه حرفاش واسم مهم باشه
فرناز
25 آذر 92 17:50
عزیزممممممم صدی بی خیال نگرانیت محلی از اعراب ندارد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به panisa می باشد